
BRONEERIMISTINGIMUSED
1. Üldtingimused
​
1.1 Palun tutvuge broneerimistingimuste ja teenuste hinnakirjaga enne iluhoolitsuste broneerimist.
​
1.2 Broneerimistingimused on kohustuslikud täitmiseks kõikidele klientidele.
​
1.3 Broneerimisel veenduge, et andmed on korrektselt sisestatud ja õiged.
2. Mõisted
​
2.1 Teenusepakkuja – Serbella OÜ (registrikood: 16596259, aadress: Vilja 8-6, Võru, 65606, Eesti,
e-post: info@serbella.ee, telefoni nr: +372 5693 7930).
​
2.2 Klient – füüsiline või juriidiline isik, kes on broneerinud teenuse läbi Serbella veebilehe, telefoni või e-posti teel.
​
2.3 Broneering – kliendi valitud teenus veebilehelt, e-posti või telefoni teel kokkulepitud ja kinnitatud aeg.
3. Broneeringu tegemine ning kinnitamine
​
3.1 Broneeringu tegemisel tuleb valida teenustenimistust soovitud teenused ja edastada info meile e-posti, telefoni või broneeringuvormi kaudu koos soovitud päeva ja kellaajaga. Broneeringu vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, sisestades oma isikuandmed. Meie omaltpoolt edastame broneeringusoovi ilutehnikule ja hoolitseme aegade sobitumise eest.
​
3.2 Broneering on kinnitatud kui saadame kliendi poolt sisestatud e-postile kinnituskirja, kus kajastub broneeritud hoolitsuste nimistu koos hindadega, teenuse osutamise kuupäevaga , kellaajaga, kestvusega, kosmeetiku nime ning aadressiga, kus teenuseid osutatakse.
​
3.3 Broneeringu meeldetuletus tuleb kliendi sisestatud e-posti aadressile 24 h broneeritud aega.
4. Broneeringu muutmis- ja tühistamispoliitika
​
4.1 Kui mingil põhjusel soovib Klient oma broneeritud aega muuta ning ümber tõsta teisele päevale ja/või kellaajale, palume sellest teavitada esimesel võimalusel helistades numbrile +372 56937930 või kirjutades e-postile: info@serbella.ee. Teenusepakkuja pakub välja veel vabad olevad ajad ning muudab Kliendi olemasoleva broneeritud aja sobivale kooskõlastatud päevale ning kellaajale.
​
4.2 Kui broneeritud ajaks Klient soovib aja täielikult tühistada ja mitte aega ümber muuta, palume sellest teatada esimesel võimalusel, helistades numbrile +372 56937930 või kirjutades e-postile: info@serbella.ee.
​
4.3 Broneering loetakse tühistatuks vaid siis, kui klient on sellest teada andnud helistades numbrile +372 56937930 või kirjutades e-postile: info@serbella.ee.
​
4.4 Broneeringut ei loeta tühistatuks, kui sellest antakse teada kirjutades Teenusepakkujale sotsiaalmeediakanalite sõnumitesse.
​
4.5 Kui broneering tühistatakse Kliendi poolt eelloetletud tühistamise variantidega varem kui 24 tundi broneeritud ajast on Teenusepakkujal õigus esitada Kliendile arve 50% ulatuses broneeritud teenuse kogumaksumusest.
​
4.6 Kui broneering tühistatakse Kliendi poolt eelloetletud tühistamise variantidega varem kui 12 tundi broneeritud ajast, on Teenusepakkujal õigus esitada Kliendile arve 100% ulatuses broneeritud teenuse kogumaksumusest.
​
4.7 Kui klient ei viibi aadressil, kuhu kosmeetik on kutsutud broneeritud ajaks ning ei vasta telefonile, sealhulgas sellest Teenusepakkujale mitte teavitades on Teenusepakkujal õigus esitada 100% arve broneeritud teenuste kogumaksumusest.
5. Broneeritud teenuste osutamisest taganemine
​
5.1 Teenusepakkujal on õigus broneeringus kajastuva teenuse osutamisest taganeda juhul kui
5.1.1 Klient ei ole tasunud teenuse ettemaksuarvet maksetähtajaks
5.1.2 Klient ei viibi teenusteks osutatud aadressil või hilineb 15 või rohkem minutit kinnitatud broneeringu kellaajast. Sealjuures rakendub kliendile ka kohustus tasuda broneeritud teenuse kogumaksumus 100% ulatuses.
6. Kaebused
​
6.1 Kõik kaebused seoses antud broneerimise tingimustega tuleb esitada Serbella koduspaa esindajale koheselt helistades numbrile +372 56937930 või kirjutades meilile: info@serbella.ee.
Probleem lahendatakse kahepoolsel kokkuleppel esimesel võimalusel kuni 5 tööpäeva jooksul.
​
6.2 Kui pooled koheselt kokkuleppele ei jõua, tuleb intsident fikseerida kirjalikult ning selle allkirjastavad mõlemad osapooled. Kliendi poolt esitatud kaebuse käsitlemiseks on Serbella koduspaa esindajal aega 14 tööpäeva.
​
6.3 Kõik vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel, läbirääkimistel kokkuleppele mittejõudmisel lahendatakse vaidlused seadusega ettenähtud korras.